Musel som tento výrobok reklamovať, lebo po zapnutí nerobil žiadnu paru. Reklamácia bola vybavená pomerne rýchlo k mojej spokojnosti, nový výrobok už funguje. Nemám z toho ale celkom dobrý pocit, lebo mám dojem, že na prvýkrát som rovno dostal nejaký šmejd, lebo po reklamácii som dostal výrobok od iného výrobcu.
Ing. Peter Zubko
veľmi dávno
Dobré ránko prajem,
áno je pravda, že sme zmenili dodávateľa a to z toho dôvodu, že pri prvom dodávateľovi boli 2 reklamácie.
1 Mop H2O X5 som si nechal a ja sám doma pre osobné potreby. Išlo o Mop, ktorý ste Vy reklamovali a musím povedať, že ja som s ním osobne veľmi spokojný.
Občas sa pri výrobe stanú nejaké chyby, ktoré mi ako distribútori nevieme ovplyvniť - môžme si však vybrať od koho budeme tovar odoberať a ak nie sme spokojní s jedným dodávateľom, tak siahneme po druhom.
Dovoľujem si Vás však upozorniť, že my sme Vám ani prvý krát nezaslali "šmejd" ako píšete. Viacero zákazníkov je s daným prístrojom od tohto výrobcu spokojných. Ako hovorím občas sa stane chyba pri výrobe a Vám bol zaslaný chybný výrobok. My sme však nevedeli, že výrobok nespĺňa požadovanú kvalitu. Z časového hľadiska nemôžme rozbaliť a vyskúšať každý jeden prístroj, ktorý odosielame.
Reklamáciu sme vyriešili promptne, tak dúfam, že teraz je už všetko v poriadku
prajem pekný deň
Dária D.
veľmi dávno
Dobrý deň, zaujímalo by ma prečo na SHOP CITY stojí parný mop 59.99EUR a je tiež od Vás. To si portál dáva cenu? Ďakujem za odpoveď.D.
Ing. Peter Zubko
veľmi dávno
Dobrý deň,
ja s portálom SHOPCITY nespolupracujem, ale s daným portálom robí môj otec.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Pretože sa snažíme našim zákazníkom sprostredkovať tie najlepšie ceny, Dária :)
Zuzana
veľmi dávno
Dobrý deň,
ak by som bola s výrobkom nespokojná mohla by som ho reklamovať resp. vrátiť?
Ing. Peter Zubko
veľmi dávno
Dobrý večer,
samozrejme,že v prípade technických nedostatkov výrobku by ste tovar mohli reklamovať.
Miriama
veľmi dávno
Dobrý deň prosím Vás,
teda ak si objednám mop a použijem ho len 1x a nebola by som s ním náhodou spokojná, teda dal by sa výrobok vrátiť a boli by mi vrátené peniaze?
Ďakujem a prajem pekný deň:)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Miriama,
na základe technických nedostatkov, je možné tovar reklamovať. Pre bližšie informácie kontaktujte priamo poskytovateľa zľavy na t.č. 0907 491 972 alebo mailom na peterzubko.zubko@gmail.com.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
50% zľava na H2O X5 parný čistič 5 v 1
čistí a zároveň účinne ničí všetky baktérie
vysoko výkonný a univerzálny mop
ľahké a skladné zariadenie s rýchlym použitím
vrátane poštovného a balného
pri preberaní tovaru už nič neplatíte
Platnosť kupónu
do 31.08. 2012
Podmienky
kupón platí na jeden výrobok H2O MOP X5 parný čistič vrátane poštovného
množstvo kupónov na osobu nie je obmedzené
potrebná objednávka cez email: peterzubko.zubko@gmail.com (do mailu uveďte vaše meno, druh tovaru - H2O MOP X5, poštovú adresu, telefón, číslo resp. čísla kupónov)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Parný čistič H2O 5 v 1. Vysoko výkonný a univerzálny mop.
DrYLEM
veľmi dávno
Musel som tento výrobok reklamovať, lebo po zapnutí nerobil žiadnu paru. Reklamácia bola vybavená pomerne rýchlo k mojej spokojnosti, nový výrobok už funguje. Nemám z toho ale celkom dobrý pocit, lebo mám dojem, že na prvýkrát som rovno dostal nejaký šmejd, lebo po reklamácii som dostal výrobok od iného výrobcu.
Ing. Peter Zubko
veľmi dávno
Dobré ránko prajem, áno je pravda, že sme zmenili dodávateľa a to z toho dôvodu, že pri prvom dodávateľovi boli 2 reklamácie. 1 Mop H2O X5 som si nechal a ja sám doma pre osobné potreby. Išlo o Mop, ktorý ste Vy reklamovali a musím povedať, že ja som s ním osobne veľmi spokojný. Občas sa pri výrobe stanú nejaké chyby, ktoré mi ako distribútori nevieme ovplyvniť - môžme si však vybrať od koho budeme tovar odoberať a ak nie sme spokojní s jedným dodávateľom, tak siahneme po druhom. Dovoľujem si Vás však upozorniť, že my sme Vám ani prvý krát nezaslali "šmejd" ako píšete. Viacero zákazníkov je s daným prístrojom od tohto výrobcu spokojných. Ako hovorím občas sa stane chyba pri výrobe a Vám bol zaslaný chybný výrobok. My sme však nevedeli, že výrobok nespĺňa požadovanú kvalitu. Z časového hľadiska nemôžme rozbaliť a vyskúšať každý jeden prístroj, ktorý odosielame. Reklamáciu sme vyriešili promptne, tak dúfam, že teraz je už všetko v poriadku prajem pekný deň
Dária D.
veľmi dávno
Dobrý deň, zaujímalo by ma prečo na SHOP CITY stojí parný mop 59.99EUR a je tiež od Vás. To si portál dáva cenu? Ďakujem za odpoveď.D.
Ing. Peter Zubko
veľmi dávno
Dobrý deň, ja s portálom SHOPCITY nespolupracujem, ale s daným portálom robí môj otec.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Pretože sa snažíme našim zákazníkom sprostredkovať tie najlepšie ceny, Dária :)
Zuzana
veľmi dávno
Dobrý deň, ak by som bola s výrobkom nespokojná mohla by som ho reklamovať resp. vrátiť?
Ing. Peter Zubko
veľmi dávno
Dobrý večer, samozrejme,že v prípade technických nedostatkov výrobku by ste tovar mohli reklamovať.
Miriama
veľmi dávno
Dobrý deň prosím Vás, teda ak si objednám mop a použijem ho len 1x a nebola by som s ním náhodou spokojná, teda dal by sa výrobok vrátiť a boli by mi vrátené peniaze? Ďakujem a prajem pekný deň:)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Miriama, na základe technických nedostatkov, je možné tovar reklamovať. Pre bližšie informácie kontaktujte priamo poskytovateľa zľavy na t.č. 0907 491 972 alebo mailom na peterzubko.zubko@gmail.com. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.08. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).