V cene kupónu za 204 € je zahrnuté:
- balík pre jednoduché účtovníctvo - ALFA PLUS - platiteľ DPH
- obsah balíka: program, videoškolenie Začíname s programom Alfa plus, Predĺžená HOTLINE (8+4), Online fakturácia a prehľad o firme - Mini
V cene kupónu za 382 € je zahrnuté:
- balík pre podvojné účtovníctvo - OMEGA
- obsah balíka: program, videoškolenie Tipy a príklady účtovania v programe OMEGA, videoškolenie Kontrolný výkaz DPH v praxi v OMEGE a ALFE plus, Predĺžená HOTLINE (8+4), publikácia DPH v kocke, Online fakturácia a prehľad o firme - Mini
V cene kupónu za 259 € je zahrnuté:
- balík pre mzdové účtovníctvo a personalistiku - OLYMP Profesionál - 10 zamestnancov
- obsah balíka: program, videoškolenie Novinky v legislatíve a programe od 1. 1. 2014, Predĺžená HOTLINE (8+4), publikácia Príručka pre začínajúcich mzdárov, publikácia Najlepšie triky v OLYMPe, publikácia Praktický sprievodca mzdami
Softvérový balíček ALFA plus pre jednoduché účtovníctvo
Získajte výhodne program ALFA plus, vďaka ktorému môžete viesť kompletnú účtovnú agendu jednoduchého účtovníctva dvoch firiem bez ohľadu na to, či sa jedná o platiteľov alebo neplatiteľov DPH. Program je vhodný pre živnostníkov a malé firmy, ktoré vedú jednoduché účtovníctvo alebo zjednodušenú daňovú evidenciu. Vďaka aktuálnej legislatíve, moderným funkciám a prehľadnému ovládaniu je práca v programe jednoduchá a rýchla.
V balíčku nájdete praktické videoškolenie, ktoré vám pomôže pri začiatkoch práce v programe.
Obsah balíčka:
1. Program ALFA plus (zostava Platca DPH)
ALFA plus je moderný softvér na vedenie kompletnej agendy jednoduchého účtovníctva. Jednoducho v ňom vediete peňažný denník, pokladnice a bankové účty s úhradami pohľadávok a záväzkov a vytvárate legislatívne správne faktúry. Tie vám program zaúčtuje do pohľadávok a DPH a zároveň vďaka prepojeniu na cenník služieb a sklad, za vás automaticky vytvorí aj výdajku. Nielen s daňovým priznaním k DPH, ale aj s vytvorením kontrolného výkazu DPH vám pomôžu automaticky nastaviteľné riadky DPH a oddiely KV DPH. Súčasťou programu sú všetky koncoročné výkazy, vrátane daňových priznaní DPFO a DPMV. ALFU plus vďaka svojej jednoduchosti určite zvládnete aj bez školenia.
Zostava Platca DPH obsahuje:
- Časť Účtovníctvo: peňažný denník, evidenciu pohľadávok, záväzkov, majetku, knihu jázd a cestovné príkazov, daňové priznania a ďalšie
- Časť Fakturácia: evidenciu faktúr, objednávok, dodacích listov, ...
- Časť DPH: umožňujete viesť evidenciu DPH, vytvorenie daňového priznania k DPH, kontrolného výkazu DPH vrátane ich elektronického podania
- Sklad: 50 skladových kariet
- Počet firiem: 2 (platcovia alebo neplatcovia DPH)
K programu získate aj tlačenú používateľskú príručku.
Balík podpory vám umožňuje:
- zadarmo získať aktualizované verzie programu so zapracovanou novou legislatívou a funkciami
- využívať službu HOTLINE - telefonické a emailové poradenstvo pri akýchkoľvek otázkach k programu
3. Videoškolenie „Začíname s programom ALFA plus“
Zaujíma vás, ako založíte novú firmu a vykonáte základné nastavenia v programe? Chceli by ste vedieť, ako jednoducho vystavíte faktúru? Nie je vám jasné ako zaúčtujete bežné účtovné operácie – ako napr. úhradu faktúry alebo výdavok v hotovosti? Odpovede na tieto otázky, ako aj ďalšie zaujímavé tipy, sa dozviete práve v tomto videoškolení.
4. Služba „Predĺžená HOTLINE (8+4)“
Jedná sa o službu, ktorá vám umožní využívať maximálne telefonické poradenstvo (HOTLINE) až 11 hodín denne každý pracovný deň – tzn. od 7:00 ráno do 18:00 večer. V balíku získate službu Predlžená HOTLINE na 1 rok!
5. Služba „Online fakturácia a prehľad o firme (Mini)“
Služba Online fakturácia a prehľad o firme umožňuje prepojenie programu ALFA plus s online fakturačnou aplikáciou iKROS. Vďaka tomu je možné vystavovať faktúry cez internet a jedným klikom ich preniesť do programu. Na internete uvidíte informácie o ich úhradách a aj aktuálne prehľady o firme, napr. pohľadávky, záväzky, DPH, tržby, náklady a zisk. Dokáže vám ušetriť každý mesiac niekoľko hodín práce, desiatky telefonátov a emailov. Službu získate na 1 rok.
Softvérový balíček OMEGA pre podvojné účtovníctvo
Získajte výhodne program OMEGA - komplexný ekonomický systém pre vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva, fakturácie, DPH, skladu, evidencie dlhodobého a krátkodobého majetku, cestovných príkazov, jázd a ďalších. Daňové priznania (DPH, DPPO, DPMV) alebo kontrolný výkaz DPH vyplníte jednoduchšie a elektronicky pošlete na daňový úrad. Vďaka automatickému účtovaniu a predkontáciám účtujete v programe rýchlejšie a bez chýb.
V balíčku získate k programu aj 2 praktické videoškolenia a publikáciu, ktoré vám pomôžu pri začiatkoch práce v programe.
Program OMEGA je ako jediný ekonomický softvér už 2 x ocenený medailou kvality Slovak Gold.
Obsah balíčka:
Program OMEGA je ideálnym riešením pre efektívne vedenie účtovnej agendy vo vašej firme. V programe s prehľadom zvládnete spracovať všetky dôležité evidencie podvojného účtovníctva. Nemusíte sa obávať ani legislatívnych noviniek - zmeny v legislatíve sú do programu vždy načas zapracované.
Program OMEGA si môžete vyskladať z jednotlivých modulov presne podľa vašich potrieb. V cene sú zahrnuté tieto moduly:
Modul Účtovníctvo:
- Podvojné účtovníctvo – pre evidovanie a účtovanie dokladov
- Účtovanie na strediská (5)
- Účtovanie na zákazky (20)
- Tuzemské pokladne (1)
- DPH – pre evidenciu DPH a kontrolný výkaz DPH
- Daňové priznanie PO + účtovné poznámky – pre vyplnenie a elektronické podanie daňových priznaní
Modul Fakturácia:
- Faktúry, objednávky, dodacie listy, ponuky, upomienky – pre rýchlu a správnu evidenciu faktúr a ďalších dokladov
- Cenník služieb
Skladové hospodárstvo: Sklady a skladové karty, 50 skladových kariet
Majetok: Dlhodobý majetok (5 položiek), Krátkodobý majetok (20 položiek)
Počet používateľov programu: 2
Počet inštalácií: 2 počítače
K programu získate aj tlačenú používateľskú príručku.
Balík podpory vám umožňuje:
- zadarmo získať aktualizované verzie programu so zapracovanou novou legislatívou a funkciami
- využívať službu HOTLINE - telefonické a emailové poradenstvo pri akýchkoľvek otázkach k programu
Na úvodnom školení sú prakticky predvedené základné funkcie programu. Prebieha formou veľkoplošnej projekcie na pobočkách KROS.
4. Videoškolenie „Tipy a príklady účtovania v programe OMEGA“
Toto videoškolenie je určené používateľom, ktorí hľadajú spôsob, ako si uľahčiť účtovanie a zrýchliť každodennú prácu v programe OMEGA. Nájdete v ňom tipy, návody a postupy účtovania príkladov z praxe.
5. Videoškolenie „Kontrolný výkaz DPH v praxi v OMEGE a ALFE plus“
V tomto videoškolení sa podrobnejšie zameriavame na jednotlivé opatrenia a metodické pokyny, ktoré sa týkajú kontrolného výkazu DPH. Jeho spracovanie pochopíte aj vďaka praktickým účtovným príkladom.
6. Služba „Predĺžená HOTLINE (8+4)“
Jedná sa o službu, ktorá vám umožní využívať maximálne telefonické poradenstvo (HOTLINE) až 11 hodín denne každý pracovný deň – tzn. od 7:00 ráno do 18:00 večer. V balíku získate službu Predlžená HOTLINE na 1 rok!
Publikácia vám bude nápomocná pri účtovaní DPH, na konkrétnych príkladoch vás naučí zvládnuť kontrolný výkaz DPH a pomôže vám ajlegislatívne náročnejšou problematikou DPH v zahraničí.
8. Služba „Online fakturácia a prehľad o firme (Mini)“
Služba Online fakturácia a prehľad o firme umožňuje prepojenie programu OMEGA s online fakturačnou aplikáciou iKROS. Vďaka tomu je možné vystavovať faktúry cez internet a jedným klikom ich preniesť do programu. Na internete uvidíte informácie o ich úhradách a aj aktuálne prehľady o firme, napr. pohľadávky, záväzky, DPH, tržby, náklady a zisk. Služba vám dokáže ušetriť každý mesiac niekoľko hodín práce, desiatky telefonátov a emailov. Službu získate na 1 rok.
Softvérový balíček OLYMP pre mzdy a personalistiku
Získajte výhodne obľúbený mzdový softvér OLYMP mzdy a personalistika v najvyššej zostave Profesionál. Tá obsahuje bonusové funkcie, ktoré ešte viac urýchlia a zjednodušia spracovanie miezd vašich zamestnancov – napr. hromadné funkcie, editovateľné pracovné zmluvy, plán dovoleniek alebo prácu viacerých používateľov v sieti.
V balíčku získate k programu ak praktické videoškolenie a publikácie, ktoré vám pomôžu pri začiatkoch práce v programe.
Program OLYMP je ako jediný mzdový softvér už 2 x ocenený medailou kvality Slovak Gold a získal aj ocenenie Grand Prix Slovak Gold.
Obsah balíčka:
1. Program OLYMP Profesionál (do 10 zamestnancov)
Program OLYMP je obľúbený softvér pre rýchly a správny výpočet miezd a vedenie personalistiky. V programe hravo zvládnete výpočet miezd svojich zamestnancov vždy podľa platnej legislatívy. Určite oceníte vyše 200 výstupných zostáv a výkazov do zdravotných poisťovní, Sociálnej poisťovne a na Daňový úrad. Tieto výkazy je možné tlačiť aj do originálnych tlačív alebo zasielať elektronicky. Zostava Profesionál obsahuje bonusové funkcie, ktoré ešte viac urýchlia a zjednodušia spracovanie miezd vašich zamestnancov.
Balík podpory vám umožňuje:
- zadarmo získať aktualizované verzie programu so zapracovanou novou legislatívou a funkciami
- využívať službu HOTLINE - telefonické a emailové poradenstvo pri akýchkoľvek otázkach k programu
Na úvodnom školení sú prakticky predvedené základné funkcie programu. Prebieha formou veľkoplošnej projekcie na pobočkách KROS.
4. Videoškolenie „Novinky v legislatíve a programe od 1. 1. 2014“
Videoškolenie je zamerané na legislatívne zmeny platné od januára 2014 a prevedie vás aj novými funkciami v programe OLYMP.
5. Služba „Predĺžená HOTLINE (8+4)“
Jedná sa o službu, ktorá vám umožní využívať maximálne telefonické poradenstvo (HOTLINE) až 11 hodín denne každý pracovný deň – tzn. od 7:00 ráno do 18:00 večer. V balíku získate službu Predlžená HOTLINE na 1 rok!
6. Publikácia „Príručka pre začínajúcich mzdárov“
Ideálna publikácia, ak začínate spracovávať mzdy. Dozviete sa v nej všetky základné pojmy súvisiace s výpočtom mzdy alebo ako sa vypočítava priemer na dovolenku a nemoc. Na praktických príkladoch vám ukážeme, ako počítať mzdy správne a podľa platnej legislatívy.
7. Publikácia „Najlepšie triky v OLYMPe“
Publikácia vás prevedie zaujímavými funkciami v programe OLYMP, ktoré vám ešte viac zjednodušia a urýchlia prácu. Obsahuje aj odpovedi na najčastejšie otázky, s ktorými sa konzultanti stretávajú počas telefonického poradenstva.
8. Publikácia „Praktický sprievodca mzdami“
Táto publikácia obsahuje aktuálne platnú legislatívu premietnutú do vyše 60 praktických príkladov. Poskytne vám množstvo užitočných rád k nastaveniu programu pre správnu evidenciu zamestnanca v Personalistike/vo Výpočte miezd, vyplnenie a tlač dokumentov, vytvorenie exportných súborov alebo špecifické rozúčtovanie mzdových nákladov.
Spoločnosť KROS
KROS a.s. je úspešná slovenská softvérová spoločnosť. Už 19 rokov vyvíja účtovný a mzdový softvér (ALFA plus, OLYMP, OMEGA a iKROS), stavebný softvér (CENKROS plus, SMART plus) a znalecký softvér (HYPO, MEMO). Programy KROS už 5 x získali najvyššie ocenenie kvality Slovak Gold, používa ich viac ako 80 tisíc zákazníkov. Dlhodobo sú najpredávanejšie vo svojich kategóriách.